close

  • Polsce – służyć, Europę – tworzyć, Świat – rozumieć

     

  • SKARGI I WNIOSKI

  •  

    Informacja o skargach i wnioskach

     

    Skargi i wnioski można składać od poniedziałku do czwartku w  okienku Nr 1 w poczekalni Referatu Konsularnego od godziny 9:30 do 13:00. Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu. Ważne! Skargi i wniosku nie można złożyć telefonicznie.

     

    Skargi i wnioski powinny zawierać imię i nazwisko (nazwę) oraz adres skarżącego (wnioskodawcy). W przypadku, gdy skargi i wnioski nie zawierają ww. danych, pozostawia się je bez rozpoznania.

     

    Na podstawie upoważnienia kierownika placówki Jacek Doliwa, I radca przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w środy w godzinach od 13:00 do 15:00.

    _______________________________________

    Jakie informacje musi zawierać skarga i wniosek:

     

    1. skarga i wniosek powinny zawierać: imię i nazwisko wnoszącego oraz dokładny adres do korespondencji
    2. jeśli skarga i wniosek jest składana w interesie innej osoby - musi to nastąpić za jej zgodą; taką zgodę, wyrażoną w formie pisemnej, należy dołączyć do składanego pisma;
    3. w skardze i wniosku, w miarę możliwości, należy przedstawić jak najwięcej szczegółów opisujących zdarzenie, którego dotyczy dana sprawa. Jeżeli przedmiot sprawy nie będzie dotyczyć właściwości Ambasady RP w Bratysławie, sprawa zostanie przesłana do organu właściwego.

    Drukuj Drukuj Podziel się treścią: